Amsterdam - Miami - San Jose

Dag 1 Amsterdam - Miami: Nadat M me heeft afgezet op Schiphol, ga ik op mijn gemak naar de checkin, ga nog lekker iets eten en begeef me naar de gate. Het vliegtuig is goed op tijd en om stipt 13.40 stijgen we op.... Girls believe it or not maar aan boord ben ik omringd door het Antillaanse elftal dat zich naar Nicaragua begeeft om daar de voorrondes van het WK te gaan spelen....NIETS IS TOEVAL.... Anyway,... de reis verloopt in uitstekend gezelschap en voor we het beseffen landen we in Miami. Ondertussen ben ik een expert in het invullen van allerlei soorten formulieren die ontheffing verlenen voor een visum en customs declarations, vervolgens staan we anderhalf uur in de rij voor de paspoortcontrole waardoor we voldoende tijd hebben voor het invullen van een derde formulier. Tijdens de controle wordt van zowel de linker- als de rechterwijsvinger een digitale vingerafdruk afgenomen en worden we op de foto gezet. Welcome to America. De hele procedure neemt zoveel tijd in beslag dat we moeten rennen voor onze aansluitende vlucht naar San José.
Miami - San José: Om middernacht Belgische tijd heb ik nog niet kunnen slapen waardoor ik verkeer in een tot nu toe onontdekte staat van bewustzijn. De vlucht zal drie uur duren en doordat het vrij saai is omdat mijn voetballertjes allemaal slapen, begeef ik me naar achter en installeer me bij Juan en Jorge op de jumpseat met een lekker glas wijn... We gaan bijna landen en eerlijk gezegd kijk ik uit naar vaste grond onder mijn voeten. Helemaal gebroken aangekomen op het vliegveld van San José staat Luc ons al op te wachten. Na ± 20 minuten komen we aan in het Balmoral Hotel en kruip letterlijk in mijn bedje.....

Buenas Noches

Geen opmerkingen: